Fiatal Partner VIP rendezvény
Fiatal Partner VIP rendezvény
Budapest – Budaörs
2024. szeptember 12.
Program
(Program letöltése )
11:00
Érkezés a Radisson Hotel Budapest BudaPart**** szállodához
(1117 Budapest, Dombóvári út 25 A)
Parkolás: a szálloda mélygarázsában

11:10 - 12:10
Svédasztalos ebéd a szálloda földszinti éttermében

12:15
Indulás az élményprogramok helyszíneire
A csapat két csoportban, egymással párhuzamosan vesz részt a Budaörsi Repülőtéren és a Budakeszi Lőtéren zajló programokon, majd félidőben cserélnek a csoportok.
Ebédet követően, 12.15 órakor indulás Mercedes-Benz Sprinter 22 fős prémium kisbuszokkal a két helyszínre.
12:40
1. csoport érkezése a repülőtérre
Programismertetést követően repülési csoportbeosztások regisztrációja és biztonsági eligazítás a helyszínen. A repülési élményprogramokon való részvétel feltétele a név és személyi igazolvány-szám rögzítése.


A repülőtéren a felszállások, harcijármű vezetés között a KITE rendezvénykamion klimatizált belső terében és a teraszán várjuk vendégeinket egy hideg alkoholmentes frissítő elfogyasztására.
1. Repülési élményprogramok
Oldtimer gépekkel:
- Li-2 repülőgép: egyszerre 19 fő vendég tud helyet foglalni a gépben, menetrend szerint csoportonként egy felszállás, 20 perces repülési időtartammal ütemezve.
A Li-2 repülőgép a budapesti Honvédelmi Minisztérium Hadtörténeti Intézet és Múzeum tulajdona. Ez a típus volt a második világháború utáni magyar polgári légiközlekedés első repülőgépe: a Magyar-Szovjet Polgári Légiforgalmi Részvénytársaság 1946-ban ezzel a típussal indította be előbb belföldi, majd nemzetközi járatait. A MALÉV ezt követően 1964-ig üzemeltette a Li-2-eseket, melyek a forgalomból kivonás után a légierőhöz, a sportrepülésbe (MHS), illetve kiállítási tárgyként különféle nyilvános helyekre kerültek. "Új életének" első felszállását 2001. szeptember 21-én délelőtt hajtotta végre a budaörsi reptérről. A berepülések és a hatósági procedúrák után 2002 áprilisában kapta meg légialkalmassági bizonyítványát, ez azt jelenti, hogy a repülőgép hivatalosan is "feltámadt"!
- Po-2 repülőgép: egy repülési körben 1 fő vendég tud helyet foglalni a gépben, menetrend szerint csoportonként 4 felszállás, 15 perces repülési időtartammal ütemezve.
- Kánya repülőgép: egy repülési körben 1 fő vendég tud helyet foglalni a gépben, menetrend szerint csoportonként 4 felszállás, 15 perces repülési időtartammal ütemezve.
Az 1927-ben Polikarpov által tervezett repülőgép 1928-tól az 50-es évek közepéig a Szovjetunió standard motoros iskolagépe volt, de a második világháborúban futár és sebesültszállító változatai mellett éjszakai könnyű bombázó feladatkört is ellátott. A háború után az akkor induló mezőgazdasági repülés alaptípusa lett. Magyarországon 1946-tól volt használatban ez a típus, előbb, mint légitaxi, később, mint katonai futár és gyakorlógép, de az ötvenes évek közepétől már a sportrepülésben szolgált vitorlázó vontató és ejtőernyős ugrató gépként. Néhány Po-2 1954-től Magyarországon a kezdődő mezőgazdasági repülést szolgálta 1960-ig, amikor a korszerűbb típusok kiszorították e feladatkörökből. A többi gép 1968-ig volt használatban a sportrepülésben, majd a selejtezésüket követően két példány kivételével megsemmisítették őket. Ezek egyike került felújításra és repül mind a mai napig, a másik a szolnoki Katonai Repülési Múzeum kiállításán látható.
Ennek a típusnak a története még az 1940-es évek elejére nyúlik vissza. 1943-ban merült fel az Aero-Ever repülőgépgyártó üzem műszaki vezetőjében a gondolat, hogy egy könnyű motoros repülőgép, amely vontatógépként és futárgépként egyaránt szolgálhat, igen hasznos lenne a gyár részére. A gondolatot tett követte és Rubik Ernő hozzálátott a repülőgép megtervezéséhez, melynek egyes alkatrészei 1944-ben már gyártás alatt is álltak. Az építést a gyárnak a katonai gyártási programba való bevonása, majd a háborús események félbeszakították, ezért csak a háború befejezése után foghattak hozzá a repülőgép tényleges gyártásához, így az első példány csak 1948-ban készült el. Ez a repülőgép az újonnan megalakult demokratikus, magyar légierő állományába került, majd 1949-ben, miután a légierő nagyobb számban korszerű iskolagépeket kapott, a gépet átadták a sportrepülésnek. A Kánya repülőképessé tétele már 1990 előtt szóba került, de nem valósult meg, egészen 2012-ig. Az oldtimer gépek megmentését a Goldtimer Alapítvány vállalta magára, s ennek az eredménye immár, hogy van egy olyan eredeti repülőképes motoros oldtimer is, amely magyar tervezésű, magyar építésű, vagyis minden tekintetben egy olyan hazai műszaki műremek, amely a magyar repülés hírnevét öregbítheti immár Európában és világszerte.
Egymotoros, kétfedelű repülőgéppel:
- An-2 repülőgép: egy repülési körben 12 fő vendég tud helyet foglalni a gépben, menetrend szerint csoportonként 3 felszállás, 20 perces repülési időtartammal ütemezve.
- Schweizer helikopter: egy repülési körben 1 fő vendég tud helyet foglalni a gépben, menetrend szerint csoportonként 5 felszállás, 15 perces repülési időtartammal ütemezve.
2. Páncélos harcijármű vezetés
A tankvezetés program szintén a repülőtéren kap helyet, melynek keretén belül gumikerekes harcijármű vezetésre kínálunk lehetőséget. A páncélos harcijármű vezetésére nem készül időpont szerinti beosztás, vállalkozó szellemű vendégeink a kormány mögött vagy akár utasként is átélhetik a military hangulatot.
Az 1. csoport tervezetten 14:35-kor végez a repülési élményprogramokkal és 14:45-kor indul a lőtérre.
Az 1. csoport előzőekben ismertetett, Budaörsi Repülőtéren zajló programjával párhuzamosan a 2. csoport a Budakeszi Lőtéren szervezett programokon vesz részt az alábbiak szerint:
12:45
2. csoport érkezése a Budakeszi Lőtérre.
Regisztráció személyi okmánnyal, majd biztonsági szabályok és a programok ismertetése. Fontos: mindenki hozza magával a személyi igazolványát (vagy útlevelét, vezetői engedélyét), mert aki nem tudja igazolni a személyazonosságát a helyszínen, annak a lőtér nem engedélyezi a lőfegyverek használatát.

A lőtéren egy pavilonsátor árnyékában a lövészeti programok között lehetőség lesz megpihenni egy hideg alkoholmentes frissítő mellett.
Szeszes ital bevitele és fogyasztása a lőtéren szigorúan tilos!
A regisztrációt követően, a vendégek minden lövészeti programelemre kapnak egy kupont, melyet a lőállásra érkezve átadnak az ottani instruktor részére. A lőtéren nem készül időpont szerinti beosztás, folyamatosan biztosított az egyes helyszíneken a lövészeti program, sorban állással következnek egymás után a vendégek. Meglehet, nem mindenki szeretne az összes fegyvertípussal lőni, ezért a központi pavilonsátorban lesz elhelyezve egy kosár, amibe le lehet adni azokat a kuponokat, melyeket nem szeretnének a vendégek felhasználni, és ugyanitt lehetőségük lesz arra is, hogy a mások által leadott, felhasználni nem kívánt kuponok közül kivegyék azt, ami számukra a legkedveltebb.
3. Lövészeti élményprogramok
- Agyaggalamb lövészet, repülő korongokra – 15 lövés/ fő
Rizzini Fierce 1, Caesar Guerini Challenger, Caesar Guerini Ellipse Evo, Caesar Guerini Maxum, és Antonio Zoli Kronos, illetve Antonio Zoli Ambassador sörétes lőfegyverekkel (kaliber: 12/76)
- Élménylövészet:
- Mesterlövészet: – 3 lövés/ fő
- Taktikai lövészet, sörétes fegyverrel a vadász pályán – 10 lövés/ fő
- Fegyverbemutató: a lövészeti program teljes ideje alatt – 1 fő instruktorral
Pisztolypálya I. (2 db kiválasztott fegyverrel 8-8 lövés) – 16 lövés/ fő
Fegyvertípusok: Beretta M92FS, Glock 17 Gen. 4, H&K USP, Compact, Sig Sauer P226, Walther P99
Pisztolypálya II.(2 db különleges maroklőfegyverrel 1-1 lövés) – 2 lövés/ fő
Taurus Raging Hunter: a 2019-es Amerikai Vadász Maroklőfegyver verseny nyertese.
Desert Eagle .50 AE: A világ legnagyobb, szériagyártású öntöltő maroklőfegyvere. A pisztoly kivételes méretei miatt státuszszimbólumnak számít, így számos akciófilmben, illetve videójátékban szerepelt.
Puskapálya(3 db puskával 5-5-5 lövés) – 15 lövés/ fő
Fegyvertípusok: SIG M4 Sport, AK 47, MP5
Lövések egy Remington M700 Police Special típusú, .308 Winchester kaliberű mesterlövész puskával a 100 m-es puskapályán.
Ledőlő fémcélokat kell sorban eltalálni a lövőnek egy Remington 870 Express Tactical Pump Action Shotgun taktikai sörétes puskával.
A vendégek megtekinthetik azokat a kiállított fegyvereket, amelyek nincsenek használatban a lövészeti programok során. Egy fő instruktor mutatja be ezeket a fegyvereket, amelyek között számos kuriózum, világháborús fegyver is megtalálható. A fegyvereket kézbe lehet venni és igény esetén akár fényképezkedni is ezekkel.
A 2. csoport tervezetten 14:35-kor végez a lövészeti élményprogramokkal és 14:45-kor indul a reptérre.
Csoportcserét követően:
15:00
2. csoport érkezése a Budaörsi Repülőtérre, majd programismertetés, ezt követően repülési csoportbeosztások regisztrációja, biztonsági eligazítás és kezdetét veszi a repülési élményprogram, páncélos harcijármű vezetés.

15:05
1. csoport érkezése a Budakeszi Lőtérre. Regisztráció személyi okmánnyal, biztonsági szabályok és programok ismertetése, majd lövészeti élményprogramok.

Tervezetten 17:00 órakor indulnak a csoportok vissza a szállodába a prémium kisbuszokkal. Visszaérkezést követően bejelentkezés a szállodába, szobák elfoglalása, egy kis pihenés, majd átöltözés az esti programra.
19:00
Találkozó a szálloda legfelső emeletén található Rooftop bárban, welcome drink
A szállást nem igénylő vendégeket már a visszaérkezést követően a szálloda földszinti Lobby bárjába várjuk.
19:30
Vacsora
Az este további részében az exkluzív tetőteraszon kulináris élményekkel, kötetlen beszélgetésekkel és hajnalig tartó bulival várjuk vendégeinket.
21:00 – 23:00
Casino értékes nyereményért
A tavalyi nagy érdeklődésre való tekintettel, idén is szeretnénk vendégeinket elrepíteni a Las Vegas-i hangulatú casino világába a póker, blackjack és rulett szerencsejátékok izgalmával, melyek a Rooftop bár fedett részén kapnak helyet.
Az este folyamán DJ gondoskodik a jó zenékről, illetve teljesíti a zeneszám kéréseket.
02:00
Rendezvény zárása
A rendezvénnyel kapcsolatos további kérdésekben, illetve a jelentkezés módosítása, lemondása esetén az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésedre:
+36 30 883 8940; +36 30 871 2225
vagy
rendezveny@kite.hu