Három oldalra billenő forgózsámolyos pótkocsik
2 tengelyes Tetra-CAP modell
A Joskin a Tetra-CAP sorozatban 11 járműmodellt fejlesztett ki, amelyeket galvanizált alvázra szerelt, nyitható kettős oldalfalú festett felépítmény jellemez. Az alváz széles kerekek felszerelését teszi lehetővé, így nem képződnek nyomvályúk a kevésbé teherbíró talajokon. Ezen kívül az alváz a lehető legalacsonyabb tömegközéppontot biztosítja a piacon, ami növeli a jármű stabilitását és biztonságát egyenetlen terepen.
A legkisebb Tetra-CAP modell méretei: 4,5 m platóhosszúság; 11m3-es térfogat; 8 tonna hasznos terhelhetőség
A legnagyobb Tetra-CAP modell méretei: 6m platóhosszúság; 23,2m3-es térfogat; 16 tonna hasznos terhelhetőség
3 tengelyes Tetra-SPACE modell
Mivel a Joskin minden mezőgazdasági alkalmazás elvárásait teljesítő termékkínálat kialakítására törekszik, ezért kifejlesztett egy új, nagy kapacitású pótkocsiváltozatot, a 4 modellből álló Tetra-SPACE sorozatot, ami akár DOLLY rendszerű első futóművel is elérhető. A Tetra-SPACE közvetlenül a Tetra-CAP erősségein alapul. Ezek a pótkocsisorozatok többfunkciósak, ami kiválóan illeszkedik a nyitható oldalfalú Joskin termékek filozófiájába. Ezért ezek a pótkocsik számos opciós funkcióval rendelhetők, mint például a hidraulikusan nyitható hátfal vagy a 600 mm-es silómagasító, amivel akár 42m3-nyi takarmány szállítható.
A legkisebb Tetra-SPACE modell méretei: 7,5 m platóhosszúság; 21m3-es térfogat; 18 tonna hasznos terhelhetőség
A legnagyobb Tetra-SPACE modell méretei: 7,5 m platóhosszúság; 31m3-es térfogat; 24 tonna hasznos terhelhetőség
Billenőplatós pótkocsik lenyitható oldalfalakkal
Trans-EX modell: a kompakt pótkocsik
A Trans-EX modellek korrekt áron kínált, kis méretű, univerzális billenőplatós pótkocsik mindenféle mezőgazdasági, vagy erdészeti alkalmazásra, illetve parkokban, kertekben és egyéb területeken történő használatra. A Trans-EX egy ideális billenőplatós pótkocsi kiváló ár/érték aránnyal valamennyi, ilyen szállítójárművet igénylő professzionális és fél-professzionális alkalmazásra. A Trans-EX felépítése egyszerű, de robusztus, többfunkciós, mégis kompakt, valamint a kényelmes rakodást biztosító alacsony oldalfalai egy igazi, többcélú billenőplatós pótkocsivá teszik a vállalkozások számára. A rakfelület hátrabillentése standard felszereltség. Opcióként rendelhető három oldalra billenő kivitelben is különféle felhasználásra. A pótkocsi magassága kicsi, mindkét oldalfal és a hátfal lenyitható, továbbá mind a négy fal leszerelhető síkplatós alkalmazáshoz.
Delta-CAP modell
A Delta-CAP lenyitható oldalfalú pótkocsik új sorozata a Joskin Trans-CAP és Tetra-CAP billenőplatós pótkocsik ügyes kombinációját kínálja. Ennek a típusnak a felépítése tandem tengelyes alvázon és a Joskin Roll-Over® boogie tengelyelrendezésen alapul, amely már bizonyította alkalmasságát a Joskin számos termékén. Ez a konfiguráció a terhelés egy részét a vonófejre helyezi, ami növeli a traktor hátsó kerekeinek kapaszkodóképességét, és így a fordulékonyságot és a stabilitást is. A moduláris felépítésnek köszönhetően a lenyitható oldalfalak nagy rugalmasságot biztosítanak mindenfajta szállítási alkalmazáshoz. A Delta-CAP három oldalra billenthető, ami olyan helyeken is lehetővé teszi az ürítést, ahol a rakfelület billentési magassága korlátozott. A térfogata és karakterisztikái a Delta-CAP sorozatot egyedülállóvá teszik a JOSKIN termékskáláján belül.
A legkisebb Delta-CAP modell méretei: 4,5 m platóhosszúság; 11m3-es térfogat; 8 tonna hasznos terhelhetőség
A legnagyobb Delta-CAP modell méretei: 6 m platóhosszúság; 22m3-es térfogat; 14 tonna hasznos terhelhetőség
Teknős, hátrafelé billenő pótkocsik
Trans-CAP modell
A teknős billentős pótkocsik szektorában kiválóan bevált a Joskin széles termékválasztékot nyújtó stratégiája, amit a piacok nagyra értékelnek. 1994, az első Trans-CAP modell megjelenése óta a Joskin képes volt betörni a teknős billentős pótkocsipiacra. Mivel a Joskin a gyártás során csaknem kizárólag nagy szakítószilárdságú acél (HLE acél) alapanyagot alkalmaz, amelyet a normál acéllal megegyező súly mellett akár 3-5-ször nagyobb rugalmasság és ellenálló-képesség jellemez, így a termékeivel ebben a szektorban is az élmezőnybe került, hiszen a jelmondata lehet, hogy „Terhet szállítson, ne acélt!". A Trans-CAP sorozat csúcsminőségű termékkínálatot testesít meg, amely szemestermény-, cukorrépa- és burgonyaszállításra lett kifejlesztve, így ennek megfelelően speciális gumitömítésű hátsó ajtóval van felszerelve. Karcsú, trapéz kialakítása - a hátfal 8 cm-rel szélesebb, mint a front oldali fal, így biztosítva a termény gyors ürítését - kedvező fogadtatásra talált a vásárlók körében, ami az évek során meghatározza a termék értékét a piacon.
A legkisebb Trans-CAP modell méretei: 4,5 m platóhosszúság; 10m3-es térfogat; 10 tonna hasznos terhelhetőség
A legnagyobb Trans-CAP modell méretei: 6,5 m platóhosszúság; 30m3-es térfogat; 18 tonna hasznos terhelhetőség
Trans-SPACE modell
A Trans-SPACE modellek nagy szállítási kapacitású, teknős billentős pótkocsik (18-tól 27 m3-ig az alapmodellek esetén) 1,25 vagy 1,50 méteres oldalfalmagassággal. Ezek a modellek a típus nevének megfelelően teknő formájú felépítménnyel rendelkeznek az összes JOSKIN teknős platós pótkocsihoz hasonlóan. A felépítmény számos előnyt nyújt a kizárólag nagy szakítószilárdságú (HLE) és HARDOX acél használatának köszönhetően. Eltűnt néhány felesleges oldalmerevítő vagy kereszttartó a felépítmény alatt, amelyek a csomóponti feszültségek miatt fellépő hibák forrásai voltak, és segítették a szennyeződések felhalmozódását, amelyek aztán korróziót okozhattak. Mindez az üres súly csökkentéséhez, és a hasznos teher növeléséhez is hozzájárult. A JOSKIN bizonyos mezőgazdasági teknős billentős pótkocsijait galvanizált változatban is kínálja, melyek rendkívül tartós billenő pótkocsik, így könnyen karbantarthatók, és kiváló felületvédelmet élveznek, ami széles körben elterjedt megoldás a növénytermesztési szektorban.
A legkisebb Trans-SPACE modell méretei: 6,5 m platóhosszúság; 22m3-es térfogat; 18 tonna hasznos terhelhetőség
A legnagyobb Trans-SPACE modell méretei: 9,2 m platóhosszúság; 37m3-es térfogat; 26 tonna hasznos terhelhetőség