After-Sales (Szerviz)

KITE Szerviz és Speciális Szakműhely

Mozgásban tarjuk a magyar mezőgazdaságot!

Folyamatosan bővülő szervizműhelyhálózat és kiemelkedő műszaki háttér jellemzi vállalatunkat. A szekszárdi épületegyüttes átadásával immár 18 szervizműhely működik országszerte. A KITE Zrt. ezáltal az országban a legnagyobb fedett műhelykapacitásával rendelkezik, emellett a 390 főt meghaladó szervizcsapatunk biztosítja a gyors, hatékony és akár távoli beavatkozással is megvalósítható segítségnyújtást.

Tekintse meg rövid filmünket!

Speciális Szakműhely

A Speciális Szakműhely szolgáltatásai a KITE Zrt. mobil szakszervizét kiegészítve komplex műszaki ellátást biztosítanak. A műhely tevékenysége kiterjed a motor-, az erőátvitel-, a hidraulika-, a hidrosztatika, valamint az üzemanyag-ellátó és füstgázkezelő rendszerek egységes, magas színvonalú felújítására. Az alkalmazott felújítástechnológia megfelel a KITE által forgalmazott márkák magas minőségi követelményeinek, köszönhetően a piacon elérhető legmagasabb színvonalat képviselő gépek és javítástechnológiák alkalmazásának.

Megmentjük, ami menthető

A javítható rész- vagy főegységek szakszerű műhelykörülmények között történő felújítása által kevesebb hulladék termelődik. A szakműhelyünkben a legmodernebb felújítástechnológiával dolgozunk, ezzel az alkatrészek, fődarabok egy részét megmentjük és új életre keltjük.

Szezon utáni gépállapot-felmérés

A szezon utáni gépállapot-felmérési programok célja, hogy a gépeken a szükséges javításokat és beállításokat a szezonon kívül megtegyük, ezzel csökkentsük a meghibásodások lehetőségét - a kisebb problémák megoldásával megelőzzük, hogy később esetleg sokkal nagyobb bajt okozzanak.

Előre lehet jelezni a meghibásodást

Munkánk során nagy segítséget nyújtanak a meghibásodást előre jelző rendszerek. A John Deere az elmúlt években folyamatosan fejlesztette az Expert Alerts rendszert, amely innovatív technológiai elemeinek köszönhetően képes egy esetleges meghibásodást időben előre jelezni.

Távolról is tudunk diagnosztizálni

A gyártók informatikai fejlesztései biztosítják, hogy a gépeket távolról is elérjük, így a problémák feltárását már az irodából meg tudjuk kezdeni és a szerelő felkészülten, akár a javításhoz szükséges alkatrésszel tud a géphez kiérkezni. Emellett nemcsak javításokhoz, hanem a helyes gépbeállítások elvégzéséhez sem szükséges helyszínen jelen lennie a kollégáknak.