Ez a fejlesztés alapvetően azt a célt szolgálja, hogy a gépek által elvégzett szántóföldi munkák kiosztása, dokumentálása és a nyomon követese a lehető legnagyobb mértékben automatizálható legyen.
A Munkakezelő használatával proaktív módon meg tudjuk tervezni és nyomon tudjuk követni a területen végzett munkákat az asztali számítógépeken és mobileszközökön egyaránt. Emellett az olyan - kijelző manuális beállításából származó - hibákat is ki tudunk küszöbölni, mint a hiányos, helytelen dokumentációs beállítás vagy az elfelejtett táblák közötti váltás.
Hogyan működik a Munkatervező?
Az Operations Center Terv fülre kattintva megtaláljuk a Munkatervezőt. Négyféle munkát tudunk beállítani: talajművelés, vetés, kijuttatás és betakarítás. A munkaterv lehet egyszerű vagy teljesen részletes. Az elkészült tervet csatolhatjuk egy vagy akár az összes táblához is.
Az elkészült tervet egy beállítási fájl formájában közvetlenül a Munkatervezőből elküldhető a berendezésre, vagy letöltve manuálisan is importálható a kijelzőre.
Amikor a munkagép egy olyan táblahatáron halad át, amelyhez tervezett munka tartozik, akkor egyszerűen megjelenik egy ablak a kijelzőn az előre beállított értékekkel, amit a gépkezelő egy gombnyomással el tud fogadni, és a gép készen is áll a munkára. A kezelőnek nem kell időt töltenie a táblaváltással és a manuális dokumentációs beállításokkal.
Ahhoz, hogy a Munkatervező hibamentesen működjön az alábbi feltételeknek teljesülniük kell:
- generációs kijelző, legalább a 2020-ban elérhető legújabb szoftver verzióval,
- aktív JDLink Connect előfizetés szükséges a vezeték nélküli adatátvitelhez,
- Az Operations Center fiókjában be kell állítani a berendezéseket, táblákat, táblahatárokat, termékek listáját (vetőmag, műtrágya, vegyszer).