Gépek, eszközök 2023. június 02.

Intelligens John Deere gépével már megkapta a kulcsot az Expressz Szerviz szolgáltatáshoz

Multimédiás eszközeinken keresztül ahhoz szoktunk, hogy mindent elérünk egy kattintással. Az időben meghozott gyors döntések mellett ma már a költségcsökkentés a pénzügyi eredmény legmeghatározóbb tényezője. Ötven éve követjük partnereink elvárásait, most az együttműködést egy még magasabb szintre kívánjuk emelni.

Magyarországon közel 4.000 db John Deere gép rendelkezik díjmentes JDLinkTM előfizetéssel. Minden géptulajdonos kapott egy szervezeti fiókot, így válik követhetővé az adat a MyJohnDeere portálon keresztül. A mai kor kihívásaira reagálva a KITE Zrt. megalkotta az Expressz Szerviz szolgáltatást, amelynek célja a telematikai eszközökben lévő információk feldolgozásával megoldást kínálni a kialakult helyzetre, gépmeghibásodásra. Hozzájárulás esetén képesek vagyunk megvalósítani az Ön álmát. Nevezetesen azt, hogy a szervizszerelő az első kiszállás alkalmával javítási megoldással és a megfelelő alkatrésszel érkezzen a géphez. Ezzel biztosítva leggyorsabban, hogy a gép mielőbb visszaállhasson a munkába.

Emellett mindenképpen meg kell említeni, hogy tervezhetővé válik a szervizjelenlét. Vannak olyan meghibásodások, amelyekre azonnal kell reagálni, de akad olyan is, amit elég csak a következő szerviznél javítani. Mindezek felett lehetőség nyílik az üzemeltetési költségek csökkentésére. Ebben nyújt zseniális megoldást a meghibásodás-előrejelző rendszer (Expert Alerts). Egy kezdeti szakaszban lévő meghibásodásra időben reagálva meg tudja előzni az esetleges magas költséggel járó következménykárokat. Másrészről, a rendszer figyeli a gép üzemeltetési paramétereit. Jelez, ha a megfelelő értékektől nagy mértékben eltér a gépkezelő, és megelőzhetővé válik a helytelen üzemeltetésből, túlterhelésből adódó meghibásodás. De figyelmeztet a szükségtelen üzemanyag-fogyasztás esetén is. Minden megoldás azt a célt szolgálja, hogy lehetőségünk legyen felismerni és megelőzni a felesleges többletköltséggel járó szerviz- és üzemeltetési kiadásokat.

Önnek nem kell mást tennie, mint hátradőlni. Ha a gép, gépkapcsolat meghibásodik, vagy egy helytelen beállítás miatt hibásan működik, akkor a telematika nyújtotta lehetőségeket felhasználva azonnal el tudjuk kezdeni a diagnosztizálást. Ehhez kapcsolódik a KITE Zrt. 50 éves szerviztapasztalata, a közvetlen gyári támogatás, mérnökeink és 300 szerelőnk távoli gépeléréshez elengedhetetlen eszközei és tudásuk. Ezzel a háttérrel tudunk expressz kiérkezni úgy a helyszínre, hogy már tudjuk, hogyan álljunk neki szakszerűen a javításnak gyári technológiával.

Az Expressz szervizzel is mozgásban tartjuk a mezőgazdaságot.

Kérdés esetén a régióink illetékes kollégái állnak rendelkezésre, vagy írjon a jdlink@kite.hu email címre!