2017. decemberében döntöttünk úgy, hogy kiszolgálva a digitalizáció által támasztott elvárásokat, megújítjuk honlapunkat, a kite.hu-t, hogy a már több évtizede meglévő régi partnerek megtartása mellett a mezőgazdasági tevékenységbe újonnan bekapcsolódó generációt is megnyerjük, és a KITE azon értékeit mutassuk be, amely ebben a körben is vonzóvá tehetik a vállalatot.
Részletek Az Év Honlapja team értékeléséből:
„Nagyon fontos, hogy a megújult honlappal a fiatal gazdák számára is közvetítik a cég korszerű, modern hozzáállását és azokat az értékeket, amiktől vonzó választás lehet a számukra ez az agrárcég. Vállalásuk sikerült is, a honlap a jó technológiai teljesítmény mellett igen gazdag tartalommal jelentkezik.”
„A mezőgazdasági cégekre hajlamosak sokan azt gondolni, hogy csak elmaradott internetes megjelenéssel rendelkezhetnek. Ennek szöges ellentéte a KITE Zrt. megújult oldala, ami vizuálisan is igényes, gazdag tartalmát pedig bármelyik iparágban működő cég megirigyelhetné.”
Elsődleges célkitűzésünk az volt, hogy a KITE márkát erősítsük az oldalon keresztül, szemléltessük a KITE Zrt. szerteágazó, a szántóföldi és kertészeti növénytermesztésre, parkápoló tevékenységre és szolgáltatásokra egyaránt kiterjedő, teljeskörű munkásságát. További célként fogalmazódott meg a KITE szakértői szerepének erősítése, valamint az értékesítés támogatása.
Az új honlap 2018. augusztusában indult útjára, számos kolléga közös munkájának eredményeként a Kreatív Vonalak ügynökség koprodukciójában.
17. alkalommal került megrendezésre az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, ‘Az Év Honlapja’ pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 200 nevezés érkezett, melyből 57 díjazottat választott ki a szakmai zsűri.
A díjakat Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és Varga István László, a pályázat alapítója adta át. Az eseménynek Magyar Marketing Szövetség konferenciája, a Marketing Summit Hungary adott otthont.